بهترین دکتر برای برداشتن پف زیر چشم

بهترین دکتر برای برداشتن پف زیر چشم

بهترین دکتر برای برداشتن پف زیر چشم

پف زیر چشم مشکلی است که می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و بر روی زیبایی و شادابی چهره شما تاثیر بسزایی بگذارد. امروزه یکی از بیشترین روش برای از بین بردن پف زیر چشم، انجام جراحی پلک پایین است. اما همان طور که می دانید، انجام عمل جراحی شاید به مذاق همه خوش نیاید و به دنبال روشی هستند که بدون جراحی باشد.

با افزایش سن، تغییرات و مشکلاتی در ساختمان پلک‌ ها به وجود می‌آید. که باعث می‌شود فرد ظاهری سالخورده و خسته پیدا کند. جراحی اصلاحی پلک یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح این تغییرات و ایجاد ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر انجام می‌شود. بلفاروپلاستی معمولا یکی از شایع‌ ترین روش‌ های جراحی زیبایی است و با برداشتن پوست، چربی و عضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و ظاهری جوان تر و سرحال‌ تر به فرد می‌بخشد. نتیجه کاربردی این جراحی تا سال‌ ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ماند.

کلینیک پوست مو و زیبایی اردبیل
کلینیک پوست مو و زیبایی اردبیل

برداشتن پف زیر چشم چیست؟

چشم علاوه بر اهمیتی که در بینایی و سلامت کلی بدن دارد، یکی از شاخص‌ های زیبایی به شمار می‌آید. یکی از مسائلی که می‌تواند بر زیبایی چشم تأثیر بگذارد، پف چشم در نواحی مختلف چشم است. پف زیر چشم به انگلیسی Under Eyes Bags یا Puffy Eyes، در نتیجه‌ی تجمع مایعات یا چربی شل‌ شده زیر چشم پدید می‌آید. از آنجایی‌ که پوست زیر چشم نازک و ظریف است، اگر پف و افتادگی پلک پایین درمان نشود، تأثیر ناخوشایندی بر جذابیت ظاهری و شادابی چهره می‌گذارد.

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش را در نظر بگیرید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع روش های زیبایی جراحی غیر جراحی پوست و مو زیر نظر پزشکان و متخصصان باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

مراحل برداشتن پف زیر چشم

با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه های مختلف پزشکی شده است، امروزه می توان هر مشکلی را برطرف کرد . جراحی زیبایی پلک یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن هر مشکل در ناحیه پلک ها را برطرف کرد . در طی جراحی بلفاروپلاستی تمام بافت های چربی، عضلات و پوست های اضافی برداشته می شود .  در بیشتر موارد برای بهتر شدن نتیجه کار، اغلب جراحی پلک را همراه با جراحی هایی مثل جراحی افتادگی ابرو، لیفت صورت و… انجام می دهند.

جراحی پلک می تواند چهره درهم و عبوس، ناراحت و پژمرده شما را به ظاهری زیبا، جوان و شاداب تبدیل کند.

معمولا جراحی پف زیر چشم از داخل پلک انجام می شود و برش و بخیه ای از بیرون زده نمی شود و روش های مختلفی برای درمان آن وجود دارد.

جراحی اصلاح پف زیر چشم  با بی حسی، داروهای خواب آور و یا بیهوشی انجام می شود و بعد از آن که پزشک قسمت داخلی ملتحمه را باز کرد وارد قسمت چربی های زیر چشم می شود. برای رفع این چربی ها دو روش وجود دارد:

1- در روش اول اگر چربی ها زیاد باشند برداشته می شوند.

2- در روش دوم جهت رفع گودی چشم و پر کردن مناطقی از زیر چشم، چربی های موجود را به قسمت های مورد نظر پیوند می زنیم.

موثرترین روش جهت از بین بردن پف زیر چشم جراحی است اما در صورتی که پف چشم بسیار کم باشد می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • تزریق ژل
  • مزوتراپی

جراحی پلک می‌تواند یکی از بهترین روش ها برای درمان هر گونه نقص در اطراف چشم هاست. افرادی که به هر دلیل پلک های پف دار و یا آویزان دارند می توانند با حذف چربی های این ناحیه و جراحی بلفاروپلاستی برای همیشه ظاهر خود را زیبا و جوان تر کنند .

مزایای برداشتن پف زیر چشم

▪︎عمل جراحی پلک و برداشتن پف زیر چشم اصولا بینایی افراد را بیشتر می کند.

▪︎باعث اعتماد به نفس بالا در افراد می‌شود.

▪︎علائم پیری را در افراد کاهش می دهد.

▪︎با عمل جراحی برداشتن پف زیر چشم می توانید چشم ارایش پذیر تری داشته باشید.

▪︎با عمل پف زیر چشم خستگی از چشم های شما برطرف شده، و چهره تان سرحال تر دیده می شود.

شما هم میتوانید در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل زیر نظر پزشک جراح از این روش درمانی با جراحی و بدون جراحی بهره مند شوید.

اگر شما هم می خواهید از مزایای این روش زیبایی پف زیر چشم بهره‌مند شوید باید بدانید که کدام عمل متناسب با پوست شما است. می‌توانید با مشاورین مجرب ما در کلینیک بین المللی اردبیل مشورت کنید و به نتیجه مطلوب برسید.

عوارض برداشتن پف زیر چشم

▪︎تورم و کبودی در اطراف چشم ها

▪︎باز شدن محل برش جراحی شده

▪︎عدم تقارن و بسته نشدن کامل چشم ها

▪︎زخم و اسکار، عفونت و خونریزی از محل برش

▪︎تاری دید و حساسیت به نور

▪︎سخت پلک زدن و اشک ریزی

▪︎خشکی و سوزش چشم

▪︎احساس درد بعد از جراحی

اگر شما هم میخواهید از خطرات و عوارض ناشی از این روش درمانی در امان باشید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص به انجام این روش درمانی بپردازید.

مراقبت های قبل از برداشتن پف زیر چشم

پزشک جراح قبل از انجام عمل جراحی با توجه به سابقه و پرونده بیمار دستورالعمل هایی را تجویز می‌کند. مراقبت های قبل از عمل عبارتند از:

▪︎انجام آزمایش هایی که برای عمل پف زیر چشم لازم هستند.

▪︎بهتر است در فاصله ۵ تا ۶ هفته تا عمل بیمار از مصرف سیگار پرهیز کند. چرا که استعمال دخانیات خط بر فرایند بهبود تاثیر می‌گذارد.

▪︎همچنین مصرف مکمل های گیاهی و دارو های ضد التهاب و آسپرین را قبل از عمل قطع کنید.

▪︎رژیم غذایی مناسب را طبق دستور پزشک رعایت کنید.

مراقبت های بعد از انجام برداشتن پف زیر چشم

عمل جراحی برداشتن پف زیر چشم یک عمل سرپایی محسوب میشود، اما رعایت برخی دستورالعمل ها و مراقبت های بعد از عمل نقش بسیار مهمی در بهبود سریع تره بیمار دارد. یک جراح متبحر معمولاً دستورالعمل های زیر را تجویز می کند:

▪︎برای کاهش کبودی و تورم از کمپرس سرد استفاده میشود.

▪︎رعایت بهداشت و پاکیزگی چشمها

▪︎حین خواب و موقع استراحت باید سر را بالا نگه داشت.

▪︎استفاده از قطره چشمی جهت حفظ رطوبت و خیس نگه داشتن چشم ها

▪︎عدم مصرف لوازم آرایشی طبق تجویز پزشک

▪︎عدم استفاده از لنز های تماسی حداقل ۷۲ ساعت پس از عمل جراحی

▪︎مصرف به موقع دارو های تجویزی پزشک

▪︎پرهیز از انجام کار های سنگین

▪︎عدم تماشای تلویزیون

بهترین دکتر برای برداشتن پف زیر چشم

بهترین جراح برای انجام برداشتن پف زیر چشم شخصی است که عمل جراحی را با معاینه های دقیق و طبق وضعیت بیمار و با روشهای جدید و تازه پزشکی همراه با کمترین مقدار عوارض و خطرات ممکن انجام دهد. و تا کسب نتیجه مطلوب و بهبودی کامل بیمار او را به صورت متوالی و منظم ویزیت نماید. همچنین دادن توصیه های مراقبتی قبل از جراحی و پس از جراحی از طرف پزشک ماهر به بیمار سبب تسریع در پروسه بهبودی بیمار قبل و بعد از جراحی پلک می گردد؛ روشی دیگر برای یافتن جراح پلک برای برداشتن پف زیر چشم دیدن بیماران قبلی و نمونه کار ها و جراحی ها؛ و همچنین سابقه جراح و مشاوره با او است. همچنین بهترین جراح در جلسه مشاوره به طور کامل بیمار را از جزئیات و مراحل جراحی و عوارض های احتمالی که ممکن است رخ دهد مطلع میکند.

 پف زیر چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – پف زیر چشم

چگونه از پف زیر چشم پیشگیری کنیم؟

▪︎شستشو با قطره‌ های چشمی

▪︎نوشیدن مایعات و آب کافی طی روز

▪︎استفاده از کمپرس سرد

▪︎استفاده از محصولات و کرم‌ های مخصوص برای اطراف چشم

▪︎کاهش مصرف نمک در رژیم غذایی

▪︎مصرف منابع پتاسیم مانند موز و گوجه فرنگی

▪︎خواب کافی

▪︎شستشوی صورت با آب سرد

علل بروز پف زیر چشم

▪︎افزایش سن

▪︎نگرانی و استرس

▪︎کمبود مایعات در بدن

▪︎اشک ریختن در زمان طولانی

▪︎مصرف زیاد نمک

▪︎آلرژی های فصلی که منجر می شود تا از چشم اشک ریخته و عطسه ایجاد شود.

▪︎کم خوابی

▪︎تغییرات هورمونی در بدن به علت بارداری و قاعدگی

چه کسانی نباید عمل برداشتن پف زیر چشم را انجام بدهند؟

▪︎بیماران مبتلا به فشار خون بالا،

▪︎بیماران قلبی عروقی،

▪︎افراد دارای سابقه دیابت،

▪︎افراد دارای سابقه کم‌ کاری تیروئید یا مشکل گریوز،

▪︎افراد مبتلا به خشکی چشم،

▪︎افرادی که مشکلی را در مجاری اشک خود دارند.

▪︎افرادی که دچار مشکل جدا شدگی شبکه هستند.

▪︎افرادی مستعد کلوئید یا تغییر در ظاهر زخم.

خصوصیات بهترین جراح و متخصص برای برداشتن پف زیر چشم

بهترین جراح و متخصص باید بسیار با تجربه باشد و عمل های جراحی بسیاری را با موفقیت به پایان رسانده و در رزومه کاری خود داشته باشد که این جراحی ها بدون عوارض جانبی هستند برای انتخاب این متخصص میتوانید به کلینیک پزشک مراجعه کرده و از مشاوره های رایگان آن کلینیک عمل زیبایی استفاده نمایید لازم به ذکر است با مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی میتوانید تمامی امکانات و تجهیزات را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید سوابق متخصصین کلینیک را از نزدیک بررسی نمایید که این موضوع در انتخاب بهترین جراح برداشتن پف زیر چشم بسیار حائز اهمیت است و به شما کمک می کند که بهترین جراح را انتخاب نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی اردبیل زیر نظر پزشک متخصص از این روش درمانی بهره مند شوید و همواره جوانی و زیبایی را به چشمان خود هدیه دهید.

درمان پف چشم با چند توصیه ساده

▪︎از مصرف نمک اضافی به ویژه در وعده شام خودداری کنید. نمک سبب جمع شدن آب در بدن، به ویژه در ناحیه صورت می شود.

▪︎در اولین فرصت برای درمان آلرژی اقدام کنید. آلرژی، سرماخوردگی و عفونت سینوزیت از مهمترین دلایل تورم اطراف چشم است.

▪︎موقعیت خوابیدن یکی از دلایل تورم اطراف چشم است. سعی کنید روی صورت نخوابید.

▪︎قبل از خوابیدن تمام مواد آرایشی را از روی صورت پاک کنید.

▪︎چشمان را در برابر اشعه ماورابنفش خورشید محافظت کنید. استفاده از کلاه و عینک در آفتاب ضروری است.

▪︎از کرم دور چشم مناسب سنتان استفاده کنید.

▪︎سیگار نکشید، سیگار یکی از مهمترین دلایل خشکی و تضعیف پوست، به ویژه در ناحیه صورت است.

▪︎به چشم خود استراحت دهید، بستن چشم و قرار دادن کمپرس سرد مانند برش خیار و قاشق سرد و چای کیسه ای خنک، به کاهش پف دور چشم کمک می کند.

▪︎مواد حساسیت زا را از چشم دور کنید. ممکن تورم چشم به دلیل استفاده از لوازم آرایشی، رنگ مو یا کرم خاصی باشد که استفاده می کنید، این موارد را شناسایی کنید و از آن ها اجتناب کنید.

▪︎از تماس دست آلوده با چشم خودداری کنید.

▪︎خواب كافي داشته باشيد.

▪︎رژيم غذايي سالم و متعادلي داشته باشيد.

▪︎موقعیت مناسب سر هنگام خواب.

▪︎خوردن آب کافی در طول روز.

▪︎کمپرس پوست اطراف چشم با یخ یا یک محلول قابض.

▪︎قرار دادن سیب زمینی روی پف چشم.

بهترین کاندیدای مناسب برای انجام برداشتن پف زیر چشم

معمولاً برای همه افرادی که دچار افتادگی پلک و یا پف زیر چشم هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. ولی قبل از انجام عمل حتماً باید زیر نظر پزشک متخصص قرار گیرد؛ و حداقل سن برای انجام این روش درمانی ۳۵ سال می باشد. همچنین برای برداشتن پف زیر چشم به کمک روش بلفاروپلاستی به دلیل اینکه این روش به صورت سرپایی انجام می گیرد نیازی به بستری ندارد، و به کمک بی حسی موضعی انجام می گیرد.

دوره نقاهت برداشتن پف زیر چشم

اطلاع داشتن از شرایط دوران نقاهت هر جراحی زیبایی یکی از مهمترین بخش های هر جراحی می باشد. زمانی که از دوران نقاهت اطلاعات کافی داشته باشید، نگرانی چندان جدی احساس نخواهید کرد. اما بهتر است است نگران این جراحی نباشید چرا که بلفاروپلاستی جراحی بسیار سبک و ساده ای محسوب می شود که به راحتی پس از انجام جراحی و ویزیت پزشک می توانید به خانه باز گردید.

بلافاصله بعد از رسیدن به منزل کمپرس یخ را روی محل جراحی شده بگذارید تا از میزان درد و تورم کم کند.

در بعضی افراد درد ممکن است تا یک هفته باقی بماند، برای بهبود این درد باید از مسکن های ضد تورم استفاده کنید و تورم ناشی از از عمل جراحی را کاهش دهید.

ممکن است برخی مشکلات مثل تاری دید، حساسیت به نور بعد از عمل برای بیمار پیش بیاید؛ این یک امر طبیعی است در صورتی که بیش از دو روز این علائم بینایی را احساس کردید حتماً پزشکتان را در جریان بگذارید.

اثرات و نتایج برداشتن پف زیر چشم

با انجام این روش درمانی چشم ها دوباره جوان تر و شاداب تر می‌شوند. و ممکن است نتایج این جراحی برای سال های طولانی ماندگار باشد، اما درجه بهبودی هر بیمار متفاوت می‌باشد.

دقت داشته باشید که این جراحی زیبایی؛ سیاهی دور چشم، چین و چروک صورت و تغییر حالت ابرو ها را بهبود نمی دهد.

برای اصلاح این مشکلات ممکن است پزشک به شما عمل لیفت ابرو، لیفت صورت یا لیزر درمانی را پیشنهاد کند.

شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج زیبایی صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی اردبیل زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط متخصصان و کارشناسان حرفه ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از انواع این خدمات بهره مند شوید.

تعداد جلسات برداشتن پف زیر چشم

این جراحی معمولاً در یک جلسه انجام می شود و مدت زمان آن به انتظارات بیمار، مهارت پزشک و نوع جراحی بستگی دارد. یک هفته پس از جراحی شما برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج عمل مجدد به کلینیک مراجعه خواهید کرد.

در جلسه مشاوره با پزشک در مورد نحوه انجام عمل، عوارض های احتمالی بعد از عمل و مراقبت های قبل و بعد با شما گفت و گو خواهد کرد. شما با مشاهده عکس ها و نمونه کارهای پزشک می توانید با این جراحی بیشتر آشنا شوید و همواره انتخابی درست داشته باشید.

هزینه انجام برداشتن پف زیر چشم

افرادی که دچار پف زیر چشم هستند و تصمیم دارند جراحی پف پلک را انجام دهند، اکثراً با این سوال رو به رو خواهند بود که هزینه جراحی برداشتن پف زیر چشم چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه جراحی پلک تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد؛ لذا برای هزینه این جراحی فرد باید تحت معاینه قرار گیرد. پزشک جراح، راه پس از معاینه بیمار هزینه جراحی را برآورد نموده و ابلاغ می نماید. شما میتوانید با مشاوران و کارشناسان حرف های ما در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل تماس بگیرید و در خصوص بهترین جراحی پلک چشم، و هر سوال دیگری که داری اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج پیش شماره این روش درمانی بهره مند شوید.

سوالات متداول برداشتن پف زیر چشم

1.برای انجام جراحی پف زیر چشم باید به چه دکتری مراجعه کنم؟

انجام عمل و انتخاب روش انجام عمل پلک معمولا توسط متخصص زیبایی و جراح پلاستیک انجام می‌شود. ولی اگر قصد انجام این جراحی را دارید، لازم است ابتدا برای انجام مشاوره به چشم پزشک مراجعه کنید تا از سلامت چشم‌ ها خیالتان راحت شود و سپس برای هماهنگی و آمادگی‌ های لازم نزد جراح زیبایی بروید.

2.آیا جای بخیه و زخم بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک باقی می‌‌ماند؟

بستگی به میزان تجربه جراح و شدت افتادگی پلک از فاکتور های مهمی هستند، که بر باقی‌ ماندن جای زخم و بخیه تأثیر دارد. معمولا بعد از عمل، از لیزر برای از بین‌ بردن جای زخم استفاده می‌شود.

3.ماندگاری جراحی پف زیر چشم چقدر است؟

نتایج عمل جراحی پف زیر چشم تقریبا تا ۱۰ سال باقی می‌ماند.

4.چه افرادی گزینه‌ های مناسبی برای عمل پف زیر چشم هستند؟

بیمارانی که افتادگی پلک پایین یا مشکل پوست پلک اضافی دارند یا در قسمت پلک پایین و بالایشان چین و چروک زیادی دیده می‌شود و افرادی که در قسمت ناحیه زیر چشم، پف دارند از جمله گزینه‌های مناسب برای انجام عمل بفلاروپلاستی هستند.

5.عمل پف زیر چشم محدودیت سنی دارد؟

معمولا محدودیت سنی برای انجام عمل افتادگی پلک پایین وجود ندارد زیرا ممکن این مشکل در هر سنی رخ دهد، اما بیشتر مراجعان این عمل، معمولا در محدوده سنی ۳۵ و ۴۵ سالگی هستند.

6.بعد از عمل افتادگی پلک پایین چه نتایجی مشاهده می‌شود؟

بعد از انجام عمل پف زیر چشم، بیمار ظاهری جوان‌ تر و شاداب‌ تر پیدا می‌کند. چین و چروک‌ های اطراف ناحیه دور چشم از بین رفته یا کمتر می‌شوند. در بیمارانی هم که افتادگی پلک پایین و بالا باعث کاهش دیدشان شده بود، میدان دید بیشتر می‌شود.

7.مدت زمان بهبودی پس از عمل چقدر است؟

معمولا در چند روز اول، کبودی و ورم اطراف چشم دیده می‌شود، اما طی یک هفته تا ده روز از بین می‌رود. بهتر است برای حضور در مکان‌ های عمومی از عینک آفتابی استفاده شود.

8.بلفاروپلاستی در از بین بردن چین و چروک‌‌ های اطراف چشم تأثیر دارد؟

هدف از عمل بلفاروپلاستی چشم رفع پوست و چربی اضافی زیر چشم میباشد. برای از بین‌ بردن چروک‌ های پنجه کلاغی باید سراغ بوتاکس، مینی لیفت، لیزر و لایه‌ برداری شیمیایی رفت.

نتیجه گیری

پف زیر چشم یکی از عارضه هایی است که تاثیر بسزایی بر روی زیبایی و چهره دارد. این مشکل معمولاً در اثر تجمع مایعات یا چربی زیر چشم ایجاد میشود. عوامل متعددی می تواند باعث ایجاد پف زیر چشم شود. مثل بیماری های کبدی، کلیوی و مشکلات تیروئیدی. اگر پف زیر چشم و تیرگی زیر چشم شما بر اثر بیماری های زمینه ای نباشد میتوان با روشهای خانگی و مصرف کرمهای ضد پف این مشکلات خفیف را برطرف کرد. روش های زیادی برای از بین بردن پف زیر چشم وجود دارد. از روش‌ های جراحی گرفته تا روش‌ های غیر جراحی و غیر تهاجمی.

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش را در نظر بگیرید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع روش های زیبایی جراحی غیر جراحی پوست و مو زیر نظر پزشکان و متخصصان باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

کلینیک پوست مو و زیبایی اردبیل
کلینیک پوست مو و زیبایی اردبیل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

04591011139

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 14 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicardabil

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicardabil.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک آپارات: https://aparat.com/v/93Ftw

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/DkUSNn6v

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند
بهترین برند فیلر چانه
جراحی تامی تاک چیست
بوتاکس مصپورت چیست 
عمل لیفت لب
برای سلامت مو چه کار کنیم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اردبیل
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinicardabil.ir