بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه :

به وجود آمدن جوش و آکنه یک مشکل است به جا ماندن جای آنها یک داستان دیگری است ، آکنه و جوش صورت به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند و از بین می‌رود اما جای جوش و آکنه به این راحتی‌ها از بین نمی‌رود و اثر آن می‌تواند دشواری‌های خود را داشته باشد خوشبختانه روش های زیادی برای درمان و بهبود جای جوش و آکنه وجود دارد و امروزه راهکارهای بسیاری را برای حل مشکل میتوان انتخاب کرد ، امروز می‌خواهیم روش های خانگی و کلینیکی را برای درمان جای جوش و آکنه با هم بررسی کنیم ابتدا باید ببینیم که اثرات به جا مانده از جوش به چه شکلی است چون جای جوش می تواند به شکل های گوناگونی مانند فرورفته ، برآمده ، گوشتی و لکه های تیره باشد که هر کدام روش درمانی خاص خود را دارد.

کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل
کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل

انواع جای جوش و آکنه

اسکارها یا اثرات به جا مانده از جوش و آکنه را می‌توان در دو گروه دسته بندی کرد:

. اسکارهای آتروفیک یا جوش های فرو رفته : در این حالت بافت پوست تحلیل می رود.

. اسکارهای هایپرتروفیک یا جای جوش برآمده: که در این حالت بافت پوست اضافه می‌شود.

حالا ۴ جای جوش داریم که در این دو دسته بالا قرار می گیرد

. اسکارهای قندلی یا آیس پیک

. اسکارهای واگنی یا مربعی

. اسکار گرد یا چرخشی

. زخم های گوشتی و اسکارهای کلوئیدی

به جز این چهار موارد جای جوش ممکن است به شکل زخم و اسکار واقعی نباشد در این حالت جوش که خوب شده اند لکه های تیره یا هایپرپیگمنتیشن را مشاهده خواهید کرد این لکه ها در افرادی که دچار آکنه زیاد هستند بیشتر مشاهده می‌شود و نام تخصصی آنها هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب نام دارد و لکه های تیره که هم سطح پوست هستند و رنگشان ممکن است صورتی ، قرمز ، بنفش ، قهوه‌ای یا سیاه باشد که بستگی به نوع و رنگ پوست فرد نیز دارد.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

درمان انواع جای جوش فرورفته به چه شکل است؟

اسکارهای قندیلی یا آیس پیک

جای قندیلی جوش که به آن اسکارهای آیس پیک هم گفته می‌شود سوراخ های باریک و عمیق هستند که تا درون لایه میانی پوست ادامه پیدا کرده‌‌اند وضعیت پوست در این مشکل به شکلی است که انگار با یک یخ یا یک ابزار تیز سوراخ شده باشد اسکارهای قندیلی معمولاً سوراخ های کوچک ، باریک و عمیق روی پوست به وجود می‌آورد برخی از آنها می تواند به شکل منافذ باز و بزرگ پوست خود را نشان دهد.

نحوه تشکیل این ضایعات:

اسکارهای قندیلی بعد از کیست های عفونی و یا ضایعات پوستی که در عمق پوست قرار دارد و به سطح پوست می آید به وجود بیاید در این مسیر بافت پوست از بین می رود و یک اسکار ستونی به جا می ماند.

درمان جای قندیلی جوش

برای درمان این جای جوش چند راهکار وجود دارد:

. برش پانچی: یکی از راه‌هایی که برای درمان این شکل جای جوش استفاده می‌شود برش پانچی است در این روش پزشک با استفاده از یک ابزار کوچک اسکارها را برش می زند سپس پوست را به هم می چسباند تا ترمیم شود که این چسباندن با استفاده از چسب بافتی یا روش‌های دیگر صورت می‌گیرد.

. پانچ گرافتینگ: یک روش دیگری است که می‌توان برای جوش های عمیق تر و بزرگتر استفاده کرد مثل برش پانچی ابتدا بافت دچار اسکار از پوست جدا می‌شود سپس زخم ایجاد شده با استفاده از گرافت های پوستی پر می‌شود پوستی که پیوند زده می‌شود معمولاً از پشت گوش برداشته می شود هردوی این روش ها می توانند خودشان باعث ایجاد اسکار شوند اما اسکارهایی که از این روش ها به دست می‌آیند مسطح و تخت هستند برای همین خیلی کمتر به چشم می آیند و می توانید با روش های مختلف آنها را به سادگی از بین ببرید.

اسکارهای واگنی یا باکسکار

جای واگنی جوش و اسکار های باکسکار به شکل ضایعات فرو رفته خود را نشان می‌دهند که دیوارهای عمودی دارند ناحیه این اسکارها از اسکارهای قندیلی عریض تر است به پوست حالت ناهموار و سوراخ سوراخ می دهد.

نحوه تشکیل این ضایعات: زمانی که یک واکنش التهابی به وجود می می‌آید باعث می شود که کلاژن های بافتی از بین برود ، بافت پوست تحلیل می‌رود و کلاژن سیمان بین بافت ها وقتی از بین برود بافت های زیرین پوست نمی تواند بافت های روی آن را تحمل کند و به این ترتیب اسکار های پراکنده ای در پوست ایجاد می شود، اسکارهای واگنی می‌تواند سطحی و یا شدید باشد.

درمان جای واگنی جوش

پانچ گرافتینگ

مانند اسکارهای قندیلی این اسکار ها را هم می توان با برش پانچی درمان کرد این نوع اسکارها با بالابردن پوست بهبود پیدا می‌کند که روشی مشابه با پانچ گرافتینگ است در بالا بردن پانچی به جای گرافت پوست موجود در این نوع ، اسکار را بالا می آورد تا هم سطح نواحی مجاور شود.

تزریق ژل

یکی از بهترین روش ها برای درمان جای جوش واگنی استفاده از تزریق ژل یا فیلر های پوستی است ، تزریق ژل با استفاده از مواد گوناگون می تواند انجام گیرد و می تواند به بخش‌های مختلف پوست صورت حجم دهد منطقی است که برای درمان جای جوش فرورفته مثل اسکار واگنی تزریق ژل انتخاب مناسبی باشد، ژل تزریقی شده پوست را بالا می آورد تا همسطح نواحی مجاور شود تزریق ژل در مقایسه با روش‌های درمانی دیگر شیوه‌ها سریعتر ، کم دردسر تر و آسان است اما عیبی که این روش درمانی دارد این است که دائمی نیست و بین ۱۸ ماه تا ۲ ماه بسته به نوع ژل مورد استفاده می تواند ماندگاری داشته باشد.

استفاده از لیزرهای جوانسازی

انتخاب دیگری که برای درمان اسکار واگنی میتوان استفاده کرد استفاده از لیزر جوانسازی است ، لیزر های مختلفی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل وجود دارد که بسته به نیاز شما می‌توانید مناسب ترین و موثرترین را انتخاب کنید لیزر ها به دو دسته سوزاننده و غیر سوزاننده تقسیم می‌شوند.

لیزرهای سوزاننده مثل لیزر کربن دی اکسید فرکشنال و لیزر ابریوم یاگ خاصیت لایه برداری دارند و لایه نازکی از سطح پوست را برمی دارند البته این لایه برداری باید تحت نظر پزشک متخصص صورت گیرد تا آسیبی به پوست وارد نشود بعد از لایه برداری پوست شروع به ساخت لایه جدید می‌کند و عمق جوش های فرورفته نیز کاهش پیدا می‌کند لیزرهای لایه بردار یا سوزاننده در یکدست کردن پوست بسیار موثر هستند ، عیب آنها دوره نقاهت طولانی است التیام و ترمیم پوست حدود دو هفته زمان می‌برد و ممکن است که در این مدت پوست شما قرمز به نظر برسد و محوشدن این قرمزی بین چند هفته و گاهی چند ماه طول میکشد‌.

لیزرهای غیره سوزانند آسیبی به پوست وارد نمی کند و فقط پوست را به تحریک برای تولید کلاژن بیشتر می‌کند و بعد از کلاژن سازی پوست و بافت آن یک دست به نظر می‌رسد بهترین لیزر های غیر سوزنده که کاربردهای فراوانی دارد لیزر Pulsed Dye یا PDL است این لیزر برای درمان ضایعات عروقی ، جای جوش ، آکنه و ماه‌ گرفتگی بسیار موثر است و می‌توان از آن برای درمان جای جوش فرو رفته ، کم عمق و جای جوش برآمده استفاده کرد.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

اسکار گرد یا چرخشی

این نوع جای جوش فرورفتگی های چرخشی را در سطح پوست ایجاد می‌کند فرق اسکارهای چرخشی با واگنی این است که مرز نوع جوش واضح نیست و در کل یک لایه از پوست را میتواند هموار به نظر برساند

نحوه تشکیل این ضایعات: اسکارهای چرخشی هنگامی به وجود می آید که رشته‌هایی از جنس فیبر در پوست و بافت زیر پوستی تشکیل شده باشد این رشته ها اپیدرم یا روی پوست را به پایین می‌کشند و آن را مستقیم به ساختار عمیق متصل می‌کند کشیده شدن پوست باعث به وجود آمدن پوست همواره می شود.

درمان جای چرخشی جوش

سابسیژن یا برش زیر پوستی یکی از روش هایی که میتوان برای درمان جای چرخشی جوش استفاده کرد یک جراحی ساده است که با بی حسی موضعی انجام می گیرد و به صورت سرپایی است در سابسیژن جراحی یک تیغ مخصوص یا سوزن را موازی با لایه وارد پوست می کند و رشته های فیبری را میبرد ، اسکار هایی که سطح پوست را به پایین کشیده اند بعد از بریدن های رشته ها پوست یکدست می شود.

انواع جای جوش و ضایعات پوستی برآورده

اسکارهای هایپرتروفیک ضایعات برجسته و محکمی هستند که از حد پوست بیرون زده اند جای این جوش ها به طور خاص بیشتر در آقایان مشاهده می شود ولی می توان در هر فرد دیگر و در هر جایی از بدن آن را مشاهده کرد ایجاد اسکارهای هایپرتروفیک بعد از یک زخم یا آسیب عمیق به وجود می آید.

زخم های گوشتی و اسکارهای کلوئیدی

زخم های گوشتی یا اسکارهای کلوئید شکل ضخیمی از زخم برآمده هستند تفاوت آنها با اسکارهای هایپرتروفیک در این است که این اسکارهای کلوئیدی از زخم آسیب اصلی بزرگتر هستند همچنین می‌توانند تا مدتی بعد از خوب شدن آنها باز هم رشد کنند زخم های گوشتی در برخی افراد مشاهده می‌شود و در واقع پوست افراد مستعد تشکیل زخم گوشتی است.

نحوه تشکیل این ضایعات بر خلاف جای جوش فرورفته مثل اسکار قندیلی و واگنی ،اسکارهای هایپرتروفیک به دلیل تحلیل رفتن بافت پوست به وجود نمی آید بلکه به دلیل تولید بیش از اندازه کلاژن به وجود می‌آید در مواردی پس از زخم های گوشتی پوست متوجه نمی‌شود که زخم ترمیم پیدا کرده و به تولید کلاژن باز هم ادامه می‌دهد که این مشکل به وجود می‌آید.

درمان جای جوش برآمده و زخم های گوشتی

برای درمان این نوع مشکل روش های گوناگونی وجود دارد و انتخاب بهترین روش به شرایط فرد بستگی دارد

روش های رایج شامل موارد زیر است:

. کرم های استروئیدی

. ژل های سیلیکونی

. کرایوتراپی

. لیزر

. تزریق هایی که باعث تحلیل رفتن اسکار می شود

مشکل روش‌های درمانی جای جوش بر آمده این است که باعث بدتر شدن اسکار یا زخم گوشتی بشود برای همین درمان این نوع جوش ها نیاز به تجربه و مهارت بالای پزشکی دارد.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

ضایعات پوستی هایپرپیگمنتیشن

لکه های تیره هستند که بعد از خوب شدن جای جوش و آکنه شبیه اسکار بوده ولی ساختار حقیقی ندارند این لکه ها هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب نام دارند و در افرادی که دچار آکنه زیاد می‌شوند بیشتر مشاهده می شود این لکه ها مسطح با سطح پوست هستند و بسته به نوع رنگ پوست می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.

نحوه تشکیل این ضایعات:

هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب هنگامی به وجود می آید که یک ضایعه پوستی ، جوش و آسیب پوستی التهاب پیدا کند همزمان با فعال شدن فرآیند ترمیم ، میزان تولید ملانین در پوست افزایش پیدا می‌کند و باعث تیره شدن پوست التیام یافته میشود.

درمان هایپرپیگمنتیشن

بیشتر مواقع درمان این نوع جای جوش نیاز به مراقبت و کار خاصی ندارد و به مرور زمان لکه های تیره از بین می رود گاهی اوقات این اسکار ها ماندگارند و به نظر می‌رسد که نمی خواهند به این زودی از بین بروند در این حالت روش های زیر می تواند به شما کمک کند.

روش های خانگی درمان هایپرپیگمنتیشن

اگر که به داروخانه بروید محصولات زیادی می‌تواند برای شما خاصیت لایه برداری را داشته باشد این کرم ها و محصولات موثر هستند ولی معمولاً خیلی طول می کشد تا اثر خود را به جا بگذارند موثرترین محصولات مراقبت از پوست شامل موارد زیر است:

. کرم های سفید کننده :

کرم های سفید کننده شامل عوامل سفید کننده هستند و می‌توانند برای رفع لکه های تیره موثر باشند مشکل این محصولات این است که حاوی جیوه هستند که یک ماده سفید کننده ارزان است.

. لایه برداری پوست و لایه برداری خانگی :

می توانید از لایه بردار های شیمیایی استفاده کنید این محصولات خاصیت اسیدی ضعیف دارند و می‌توانند تا حد زیادی جوش و لکه های پوست را کمرنگ کنند این محصولات برای درمان لکه های پررنگ بی‌نتیجه هستند ، لایه بردار های خانگی حاوی آلفا هیدروکسی اسید(AHA) هستند.

. سایر محصولات موثر:

رتینوئید ها ، ازلائیک اسید و کرم های حاوی هیدروکوئینون می‌تواند موثر باشد رتینوئید ها نیاز به نسخه متخصص دارد ولی انواع بدون نسخه نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

روش های کلینیکی درمان هایپرپیگمنتیشن

. لیزر ها:

برای درمان لکه های تیره پوست می توانید از لیزرهای لایه بردار استفاده کنید این لیزر ها برای درمان پوست مفید هستند لیزر هایی مانند ابریوم یاگ ، لیزر کیوسوئیچ ، لیزرCo2 فرکشنال از جمله لیزر هایی هستند که می توانید استفاده کنید.

. لایه برداری کلینیکی:

لایه برداری کلینیکی با استفاده از اسیدهای قوی صورت می‌گیرد که برای درمان لکه های تیره بسیار موثرتر از لایه برداری خانگی هستند لایه برداری کلینیکی می تواند به درمان جای جوش هایی بپردازد که چندان تیره نباشد و پوست شما را روشن و شفاف کند.

. میکرودرم آبریژن:

یکی از روش‌های دیگری است که برای جوان سازی پوست استفاده می شود که نوعی لایه برداری نیز محسوب می‌شود در این روش با استفاده از کریستال ها یا دستگاه الماسی پوست را لایه برداری می کنند میکرودرم روش جدیدی است که در درمان جوش و لکه های پوستی موثر است ولی درمان استاندارد برای ضایعات پوستی نیست.

. درم آبریژن:

یک روش برای لایه‌برداری است که کمی تهاجمی است و باید تحت بی حسی موضعی انجام گیرد این روش درمانی در گذشته روش استاندارد برای برطرف کردن جوش و آکنه بوده و لیزر جای آن را گرفته است.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

درمان جای جوش در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل

همانطور که مطالعه کردید روش های زیادی برای برطرف کردن جای جوش و درمان آکنه وجود دارد برای انتخاب بهترین روش برای پوست شما و رسیدن به پوست شاداب و باطراوت ، از بین بردن اثرات جای جوش و آکنه می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی در اردبیل با مشاوران و کارشناسان کلینیک گفت و گو کنید ، روش مناسبی را انتخاب کنید و به آن بپردازید ، روش های گوناگونی برای برطرف کردن جای جوش در این کلینیک استفاده می‌شود یکی از این روش ها که می تواند کاربرد زیادی برای برطرف کردن مشکلات پوستی داشته باشد و امروزه طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است استفاده از لیزر است.

لیزر فرکشنال درمان مناسب برای جای جوش و درمان آکنه:

لیزر فرکشنال یکی از بهترین و موثرترین روش های از بین بردن جای جوش و درمان آکنه است ، علاوه بر درمان جای جوش و جوانسازی به درمان چین و چروک پوست صورت و همچنین درمان اسکارهای سوختگی و بخیه نیز می‌پردازد بهبود منافذ باز پوست ، لیفت ، سفیدی پوست و …… نیز از اقداماتی است که می توانید با استفاده از لیزر انجام دهید . لیزر جای جوش روشی برای درمان اسکار آکنه از این روش با به کارگیری لیزر می تواند اقدامات بسیار خوبی را در جهت بهبود و درمان اسکار برای شما در پی داشته باشد درمان جای جوش با لیزر فرکشنال در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

عملکرد لیزر فرکشنال برای از بین بردن جای جوش و درمان اکنه:

شیوه انجام و استفاده از لیزر به گونه‌ای است که اشعه های بسیار باریک لیزر به شکل ستونی به سطح پوست تابیده می شود و بر خورد نور لیزر به سطح پوست اسکار های آسیب دیده در کنار قسمت هایی که دست نخورده باقی مانده اند ایجاد می‌کند با ایجاد آسیب های کنترل شده در بافت پوست سلول ها را تحریک تولید کلاژن می‌کند و افزایش کلاژن باعث درمان و بهبود بسیاری از مشکلات و عوارض پوستی می‌شود در لیزر فرکشنال به دلیل وجود سلول های آسیب دیده در کنار سلول‌های سالم روند بهبودی سرعت پیدا می‌کند و روش درمانی موثر خواهد بود زیرا سلول های سالم به کمک سلول‌های آسیب‌دیده می‌روند و روند درمان سریع تر می شود یک هفته بعد از اولین جلسه پوست شفاف و روشن می شود و در صورتی که فرد متقاضی از کرم‌های ضد آفتاب مناسب استفاده کند با ادامه هر جلسه می تواند پوست را شفاف تر و زیباتر کند شما هم می توانید از لیزر در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه استفاده کنید و به درمان انواع اسکارها یا فرورفتگی های پوستی خود بپردازید.

 

تعداد جلسات لیزر جای جوش

بسته به تشخیص متخصص و نیاز پوست شما , تعداد جلسات برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولاً در دوره درمان با این روش چهار جلسه نیاز است که پس از آن بهتر از ۶ تا ۱۲ ماه به پوست استراحت داده شود و در صورت نیاز مجدد دوباره چند ماه بعد یک دوره دیگر لیزر انجام دهید اگربعد از چهار جلسه لیزر در فصل مناسبی قرار گرفته باشد از لحاظ شدت تابش آفتاب می توانید هر ۳ تا ۴ ماه یکبار از لیزر عمیق استفاده کنید این روش درمانی می‌تواند موثرترین برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه باشد شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی برای رفع مشکلات پوستی خود اطلاع پیدا کنید.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

اثرات و نتایج لیزر فرکشنال بر روی پوست

استفاده از لیزر می تواند به جوانسازی پوست و برطرف کردن چین و چروک ها ، ترک های پوستی ، بهبود منافذ باز پوست ، لیفت پوست صورت ، درمان تیرگی و چروک های دور چشم ، رفع خطوط خنده و پیشانی ، جوانسازی و شفاف سازی پوست ، درمان لکه های پوستی و همچنین از بین بردن جای جوش و درمان آکنه بپردازد این نتایج اگر توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد می‌تواند برای همیشه پوستی شفاف و زیبا را برای شما به ارمغان آورد شما می توانید از این نتایج در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی در اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

 

کاربرد و مزایای استفاده از لیزر

. از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

. درمان لکه های پوستی و برخی از خال ها

. درمان اسکارهای سوختگی و بخیه

. روشن سازی و شفاف پوست

. برطرف کردن خطوط خنده ، پیشانی و اخم

. درمان تیرگی و چروک های اطراف چشم

. لیفت پوست صورت

. بهبود منافذ باز پوست

. درمان ترک های پوستی

. جوانسازی و رفع چین و چروک

اگر شما هم میخواهید از این مزایا بهره‌مند شوید می توانید استفاده از لیزر را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از این مزایا بهره مند شوید.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

مراقبت های قبل از انجام لیزر

اگر لیزر توسط متخصص باتجربه و در کلینیک معتبر انجام گیرد می‌تواند یکی از ایمن ترین و موثرترین روش‌ها برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه باشد و ما به شما توصیه می کنیم حتما لیزر را در مرکزی انجام دهید که متخصص لیزر انجام دهد و یا بر روی کار شما نظارت داشته باشد اگر لیزر برای افراد توسط فرد غیر متخصص که مهارت و دانش کافی ندارد انجام شود ممکن است نتایج خوبی را برای شما به همراه نداشته باشد حتی ممکن است خطراتی از لحاظ زیبایی و ضایعات پوستی برای شما در پی داشته باشد.

.چند روز قبل از انجام لیزر باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید همچنین در معرض دود آنها نیز نباید قرار گیرید ، رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و آب و مایعات فراوانی نیز بنوشید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید ، هنگام مراجعه به کلینیک از هیچگونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید و پوست را تمیز کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید باید از مصرف آنها پزشک مطلع باشد.

 

مراقبت های بعد از انجام لیزر

بعد از انجام درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و از کرم های ضد آفتاب برای محافظت از پوست استفاده کنید.

. از مصرف سیگار و دخانیات حداقل دو هفته بعد از انجام لیزر خودداری کنید.

. به توصیه هایی که توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود به خوبی توجه کنید و به آن عمل کنید تا استفاده از لیزر بتواند بهترین اثر و نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. یکی از مهمترین مراقبت های بعد از انجام لیزر مصرف منظم ترمیم کننده هایی است که توسط پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته شده است.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

هزینه انجام لیزر

هزینه انجام لیزر بستگی به نوع لیزر ، مشکل پوستی شما ، تعداد جلسات انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد همچنین هزینه انجام لیزر بر عهده خود بیمار است چون لیزر یک روش زیبایی به حساب می آید پس تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی اردبیل با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کامل به دست آورید و با گرفتن نوبت و رفتن حضوری به کلینیک از هزینه انجام این درمان برای خود و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید از مشاوران و کارشناسان با تجربه این کلینیک اطلاعات به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان است که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب استفاده از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

استفاده از لیزر را می‌توان یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه نام برد ، افرادی که به انواع جوش و آکنه مبتلا هستند می‌توانند کاندیدای مناسبی برای انجام این درمان باشند همچنین روش درمانی می‌تواند به لیفتینگ صورت ، روشن کردن پوست و برطرف کردن لکه های پوستی کمک کننده باشد پس افرادی که علاقه دارند که صورتی زیبا ، بدون چین و چروک ، لک ، جوش و آکنه داشته باشند می‌توانند بهترین کاندیدای این روش درمانی باشند اگر شما هم کاندیدای مناسب استفاده از لیزر هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

جای جوش
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل – جای جوش

عوارض استفاده از لیزر

همانطور که گفتیم لیزر می تواند روش مناسبی برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه باشد و عوارض بسیار کم و نادری دارد از عوارض این روش درمانی می‌توان کمی قرمزی و التهاب را در پوست نام برد که طی ۲۴ ساعت از بین خواهد رفت اما توجه داشته باشید که برای جلوگیری از عوارض این روش درمانی و رسیدن به نتیجه قابل قبول حتماً باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه به انجام درمان بپردازید و هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد مشکلات کمتری را برای شما به وجود می آورد و می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند . در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک با انجام این درمان بپردازید و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید.

 

دوره نقاهت استفاده از لیزر

استفاده از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت ندارد شما بعد از پایان درمان بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید و به آن عمل کنید تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید همچنین از هرگونه عوارض احتمالی دیگر جلوگیری کنید البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت و عوارض جانبی نقش مهمی را دارد پس قبل از استفاده از لیزر برای درمان جای جوش و آکنه در مورد کلینیک و پزشک متخصص که در آن می خواهید برای رفع مشکلات استفاده کنید دقت کامل را داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست آورید و دوره نقاهت طولانی را نیز نداشته باشید.

کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل
کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل

نتیجه گیری

ماجرای جوش و آکنه یک مشکل است و ماجرای از بین رفتن جای آن یک مشکل بزرگ ، جوش و آکنه به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند و از بین می‌رود اما جای آنها ممکن است که به سادگی از بین نرود و برخورد با آنها و برطرف کردن آنها کار بسیار مشکلی باشد خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای برطرف کردن این مشکل و بازگشت زیبایی به پوست وجود دارد روش های خانگی و کلینیکی می تواند به شما در این مسئله کمک کند البته باید بدانید که چه نوع جوش روی پوست شما وجود دارد جای جوش و آکنه به شکل‌های گوناگونی مثل فرورفته ، برآمده ، گوشتی و لکه های تیره می تواند روی پوست خود را نشان دهد این که شما به کدام نوع جوش و آکنه مبتلا هستید و بهترین روش برای شما کدام است باید توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید تا پزشک بتواند به راحتی روش درمانی مناسبی را برای شما در نظر بگیرد و مشکلات پوستی شما را برطرف کند شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید ، روش درمانی مناسبی را برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود انتخاب کنید ، به آن بپردازید و زیبایی و طراوت را دوباره به پوست خود بازگردانید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جدیدترین ماسک های صورت_ آپدیت ۲۰۲۱

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال (RF Fractional)

معرفی ۱۱ روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

45910111390

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 14 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicardabil

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicardabil.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicardabil.ir/1jic

لینک آپارات: https://aparat.com/v/BbZx7

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/fngCzbkL

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/Ui8dvGJsVTw

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند
بهترین برند فیلر چانه
جراحی تامی تاک چیست
بوتاکس مصپورت چیست 
عمل لیفت لب
برای سلامت مو چه کار کنیم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اردبیل
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinicardabil.ir