هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت:

 

یکی از مهم نیازها  در زندگی هر شخصی زیبایی می باشد.

مو در صورت به عنوان یکی نقش مهم در زیبایی برای افراد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد زیرا مو به عنوان یکی از اجزای نزدیک در صورت زیبایی صورت را تکمیل می کند.

مشکلات زیادی باعث شده تا افراد از لحاظ روحی دچار کمبود اعتماد به نفس شوند و زیبایی آنها تحت تاثیر قرار بگیرد. جهت رفع این مشکلات از کاشت مو به عنوان یکی از روش‌های جدید در علم پزشکی می توان جهت رفع کم پشتی و طاسی سر استفاده کرد.

این روش در علم پزشکی برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که  در س دچار طاسی و کم پشتی مو در شده‌اند.

استفاده از این روش امروزه توسط میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و نتایج مطلوبی را به‌همراه داشته است.

استفاده از روش کاشت مو به روش میکروگرافت به عنوان یکی از سریعترین راه های درمان جهت رفع طاسی در سر  می باشد.

انجام این درمان همانند  روش های دیگر کاربرد و مزایای فراوانی دارد. و در این روش فولیکول های مو از مناطق که رشد بیشتری دارند استخراج می شود و جهت کاشت در مناطق کم موی سر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این درمان بسیار کم خطر و عوارض کمی را به دنبال دارد برای همین طرفداران زیادی  ابن درمان دارد.

در انجام این درمان از وسایل و تجهیزات برقی جهت استخراج فولیکول مو استفاده می‌کنند و فولیکول مو به کمک دستگاه ها از نقاط مختلف برداشته و در نقاط کم پشت  کاشته می شود.  انجام این درمان نتایج فوق العاده طبیعی جهت بازگردانی زیبایی و در عین حال زیبایی را برای شما به دنبال دارد.  در انجام این درمان سن و جنسیت محدودیت  درمان نمی باشد. افراد مختلف می‌توانند جهت ایجاد درمان از  نتایج مطلوبی که ایجاد می شود  استفاده کنند.

قبل از انجام درمان حتماً در مورد انتخاب کلینیک و مشاور دقت کافی را به عمل آورید زیرا از ابتدایی ترین و در عین حال مهمترین اقدام قبل از انجام کاشت آگاهی شما نسبت به انجام این درمان می باشد.

زیرا کاشت مو به روش میکروگرافت برای افرادی که دچار کم مویی و طاسی سر شده اند از روش های متفاوتی استفاده می کنند.

قبل از انجام و استفاده از روش میکروگرافت می‌توانید از روش‌های سنتی و طبی و یا غیر استفاده کرد.  اما به جرات می‌توان گفت که روش‌های ذکر شده تا حدودی می تواند مشکلات به وجود آمده و کم پشتی موها را درمان کنند.

اما در مواردی نیز مشکل آفرین و عوارضی به دنبال دارند.  یکی از عوارض انجام این روش ها افزایش ریزش مو و آسیب رساندن به پوست به خصوص هنگام استفاده از پروتزهای موی و غیر می باشد.  و تنها روش مطمئنی که می توان جهت طاسی یا کم پشتی مو از آن استفاده کرد پیوند موی طبیعی می‌باشد. با انجام کاشت مو به روش میکروگرافت میتواند مشکلات مربوط به ریزش مو و کچلی را به پایان برسانید.

کچلی و ریزش مو از زمان آغاز حیات و شرح وجود داشته است به طور مثال می‌توان  در نقاشی ها و آثار بقا جا مانده از مصر باستان نیز  این مسئله را مشاهده کرد .

روش های کاشت مو ریشه در تحقیقات یک متخصص پوست به نام نورمن ارینریک در دهه پنجاه میلادی دارد  و بعد ها   در ژاپن توسط افراد از روش‌های پزشکی جهت رفع و  مشکلات استفاده گردیده است.

ورمن اُرنتریک به مدت چندین سال بر روی روش‌هاي  کاشت تحقیق و  تجربه کرد و کاشت مو به روش ورمن در سرتاسر جهان پیچید.

استفاده از این روش در ابتدا به کمک پانچ گراف استفاده می شد و در سال ۱۹۷۵ به کمک برخی از پزشکان این روش درمانی از کاشت پیاز مو جهت افزایش موهای افراد استفاده شده و به تدریج با افزایش تکنیک در عرصه پزشکی از روش‌های دیگر جهت کاشت استفاده شد .

پزشکان به تدریج فهمیدند که جهت برداشتن پیاز مو چه نقاطی مناسب و چه نقاط خطرناک و نامناسب می باشند در نهایت با پیشرفته علم و تکنولوژی روش هایی به دست آمد که ایمن و آسان و در عین حال باعث  ایجاد نتایج رضایت بخش برای فرد متقاضی می شدند.

یکی از این روش ها استفاده از روش میکروگرافت می باشد که با ابداع این روش پزشکان توانستند کاشت تعداد زیادی از پیاز های موی برداشت شده را در انجام کاشت به طور قابل توجهی افزایش دهند .

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

 

با پیشرفت روز افزون علم پزشکی شاهد تحول بنیادی با عنوان کاشت مو به روش میکروگرافت هستیم که ممکن است در سرتاسر دنیا جهت ایجاد نتایج بهتر رقابت ها در کلینیک ها برای ایجاد نتایج مطلوب به چشم بخورد.

 

کلینیک زیبایی اردبیل - ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم/ بهترین راه بازگشت

ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم/ بهترین راه بازگشت

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

کلینیک زیبایی اردبیل – هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

کلینیک زیبایی اردبیل- عوارض جراحی پلک

کلینیک زیبایی اردبیل- عوارض جراحی پلک

کلینیک زیبایی اردبیل - بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

 بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

نمونه کاشت مو به روش میکرو گرافت:

در سال ۱۹۸۰ از متد کاشت مو به روش میکروگرافت به عنوان یک روش زیبایی و ایجاد نتایج نهایی استفاده شده.

در انجام این درمان تعداد جلسات جهت کاشت به مراتب کمتر شد و نتایجی که جهت انجام درمان ایجاد گردید باعث رضایت متقاضیان گردیده است.

قبل از انجام این درمان پزشکان و جراحان از پیوند مو جهت رفع طاسی سر استفاده می کردند که باعث می شود پس از ترمیم مو جای زخم های بسیار بزرگی بر روی سر باقی بماند.   امروزه با ابداع این درمان خبری از این وضعیت نیست و همه چیز کاملا پیشرفته شده و پس از انجام این درمان هيچ‌گونه جای زخم ه و برش بر روی پوست سر باقی نمی ماند.

 

انواع کاشت مو

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی خبری از کاشت به روش سنتی وجود ندارد و با پیشرفت تکنولوژی پزشکان جهت برداشتن فولیکول مو و پیوند گرافت تعداد تارهای موی مورد نیاز را می‌سنجند و سپس بر اساس محل مورد نظر اقدام به برداشت می‌کنند که این درمان مورد تایید ‏FDA آمریکا می باشد.

و در سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار از این درمان در آلمان استفاده گردید و مورد تایید سازمان ها قرار گرفت.:

کاشت مو به روش میکروگرافت باعث می‌شود تا در انجام این درمان گرافیت های بیشتری جهت پیوند برداشته شود و باعث به دست آمدن ظاهر طبیعی می گردد .

در انجام این درمان جهت رفع طاسی  ناحیه جلوی سر گرافت کمتری به کار برده می شود که  نتایج طبیعی تر ایجاد  می شود .

متخصصان بعد از مشاهده نتایج درخشان این نوع کاشت استفاده از این روش را مورد تایید سازمان های CEو FDA آمریکا  رساندند.

و امروزه بیش از ۲۰ کشور در دنیا به صورت انحصاری جهت رفع کاشت مو از این درمان استفاده می‌کنند

 

کاشت مو به روش میکروگرافت با سایر روش های کاشت مو چه تفاوت هایی دارد؟

شاید در سایت ها و تبلیغات مختلفی با انواع روش های کاشت مو به روش های Super FuE ، کاشت مو  به روش VIP،  کاشت مو به روش Ultra FuE و…… مواجه شده باشید اما این روش ها در جهت تبلیغات و جذب مشتری و بازاریابی انجام می‌ شود و هیچ صحت علمی ندارد.

تنها روش کاشت مو به روش SUT را نسبت به روش FIT را می‌توان روشی مدرن و پیشرفته تر دانست.  مراحل این روش ها با تفاوت ابزارهایی که مورد استفاده قرار می گیرد اهمیت دارد . در این روش هولدرهای دستی جای خود را به  هولدر های اتوماتیک داده‌ اند.

در روش SUT بدون کمک از تیغ جراحی،  خونریزی و درد و با کمک دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک که میزان خطای آن ها بسیار کم است زیبایی و شادابی موها تضمین خواهد شد.   در این روش با کمک پانچ های مخصوص شکاف های ظریفی ایجاد می شود تا فولیکول ها از ناحیه بانک مو استخراج شوند و به ناحیه گیرنده منتقل شوند.

این روش مورد توجه افراد مشهور و بازیگران و ورزشکاران قرار گرفته است و بهترین نوع زیبایی و بازسازی مجدد مو ها  می باشد . با انجام  روش SUt محل برداشت گرافت ها نسبت به کاشت مو به روش FIT آسیب کمتری ایجاد می شود.

 

مراحل انجام کاشت مو به روش میکروگرافت:

قبل از اقدام به هر روش زیبایی و درمانی باید در مورد آن روش اطلاعات و آگاهی کامل داشته باشید. تا بتوانید از نکات مثبت و منفی آن مطلع شوید. وقتی متقاضی سعی دارد که از یک روش استفاده کند باید مراقبت های قبل از کاشت مو را اعمال کند تا هیچ آسیب و خطری برای آن به همراه نداشته باشد و بتواند دوره بهبودی پس از درمان را سریعاً سپری کند.

در جلسات اول کاشت مو سر متقاضی را مقداری ماساژ می دهند. سپس داروی بی حسی به این ناحیه تزریق خواهد شد . این دارو به محل بانک مو تزریق می شود . برخی متخصصان قبل از تزریق از اسپری های بی حسی استفاده می کنند تا هنگام تزریق بی حسی دردی احساس نشود.

در مرحله بعد پزشک سوراخ های به صورت خطی و ظریف در قسمت بانک مو ایجاد می کند تا گرافت ها بر اساس تعداد مورد نیاز با کمک هولدر های اتوماتیک بر اساس سایز میکرون و سطح طاسی سر انجام می شود.  که در صورت نیاز به روش تریکوفیتیک اسکار نت با وجود طاسی زیاد استفاده می شود.

در مرحله دیگر بی حسی در محل گیرنده انجام می شود و سپس توسط سوزن هایی ظریف سوراخ هایی به اندازه ۱ میلیمتر در قسمت کم مو یا طاس  سر ایجاد خواهد شد. گرافت های برداشته شده از بانک مو با کمک دستگاهی به نام میکرو ایمپلنتر در داخل سوراخ های ایجاد شده قرار می گیرد. این عمل تقریباً ۲ تا ۸ ساعت بر اساس تعداد گرافت ها طول می کشد . از فایده های بی نظیر این عمل می توان به نتایج طبیعی آن اشاره کرد.

 

در  کلینیک زیبایی اردبیل  از انواع خدمات کاشت مو به کمک میکروگرافت تحت درمان بهترین متخصص در این کلینیک انجام می پذیرد و باعث ایجاد زیبایی و رفع مشکلات و طاسی سر در کمترین زمان می گردید.

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

مراحل برداشتن فولیکول ها در کاشت مو به روش میکروگرافت:

با استفاده از میکرو موتور های اتوماتیک در روش میکروگرافت انجام عمل به صورت دقیق‌ تر و ظریف تر از هولدرهای دستی انجام می شود و سبب می شود که آسیبی به گرافت های برداشته شده وارد نشود.

میزان درد در هر فرد به آستانه درد او بستگی دارد و برای همه افراد متفاوت خواهد بود.  اما تقریباً از نظر متقاضیانی که این عمل را انجام داده اند این  روش روشی بدون درد می باشد.  پس از انجام آن نیز مقداری  کبودی و تورم را تجربه می کنید که متخصصان استفاده از کمپرس سرد را پیشنهاد می‌کنند.

محبوبیت این عمل در بین متخصصان باعث شده است که رضایت متقاضیان را به همراه داشته باشد.  در صورت ضعیف بودن بانک مو و یا زیاد بودن سطح طاسی از تکنیک تریکوفیتیک اسکارلت برای برداشتن گرافت ها استفاده می شود. بنابراین میزان عوارض در این روش را به حد چشمگیری کاهش می دهد و می توان نتایج بی نظیری حاصل خواهد شد.

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت:

این نوع روش کاشت مو روشی کاملا مدرن و پیشرفته است و از جهات مختلف پر مزیت خواهد بود.

در مقایسه این روش با روش FUT باید گفته این دو روش از نظر صرف زمان و دوره بهبودی با هم متفاوت هستند و روش میکروگرافت نتایج بهتر و طبیعی‌ترین به همراه دارد.

انجام این عمل با سرعت بالاتری انجام می شود و جزء مزایای مهم این عمل زیبایی می باشد . ممکن است شما این عمل را در طی چند جلسه  انجام دهید اما هر جلسه تقریباً دو ساعت طول می کشد. البته  مدت زمان هر جلسه  به تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده بستگی دارد.  همچنین این عمل رشد مو های شما را ۸۰ درصد افزایش می دهد.

کاشت مو به روش میکروگرافت عمل جراحی محسوب نمی‌ شود و عوارض و خطرات آن بسیار محدود و خفیف است.  زیرا هیچ برشی بر سطح پوست ایجاد نخواهد شد.

برداشتن گرافت ها از محل بانک مو به دو برابر خواهد رسید.  در صورتی که در روش برداشت مو به روشی ترکیبی این تراکم چهار برابر خواهد شد.

برجای نماندن جای زخم در ناحیه برداشت و کاشت مو به دلیل استفاده از ابزار هایی از قبیل میکروموتور های ظریف و ایمپلنتر های میکرو و تکنیک های پیشرفته جراحی

افزایش تراکم مو ها نسبت به روش های سنتی

نیاز نداشتن به دوره نقاهت طولانی مدت نسبت به روش های سنتی و قدیمی

مواجه نشدن با مشکلاتی از قبیل جای‌ زخم و نکروز

مشاهده نتایج سریع و طبیعی به دلیل استفاده از سلول های بنیادی در این روش

سرعت عمل بالا در کاشت مو و به دست آوردن نتایج عالی به دلیل گرافت های سالم

 

کاشت مو به روش میکروگرافت برای چه کسانی مناسب است؟

کاندیدای مناسب جهت انجام کاشت مو به روش میکروگرافت  افرادی هستند که از نظر جسمی در سلامت کامل باشند استفاده از این روش متقاضیان بی شماری دارد. کسانی که با طاسی سر منطقه‌ای،  دائمی،  کچلی و  ریزش موی شدید مواجه هستند می توانند از این فرایند زیبایی بهره مند شوند و کاشت مو در ناحیه کنار و بالای سر اقدام کنند.  در این روش از مو های پشت سر استفاده می شود .  این عمل برای کسانی که مو های پر پشت و متراکم دارند بسیار مناسب خواهد بود.

این عمل فقط برای کسانی که با ریزش مو و کچلی مواجه هستند مناسب نمی باشد. بلکه برای پرپشتی ابرو ها و ریش نیز کاربرد دارد.  پس برای کسب نتایج بهتر در این زمینه می توانید طبق نظر پزشک اقدام به این عمل کنید.  در این روش محدودیت جنسی وجود ندارد.

اما به طور کلی نمی توان گفت که این روش برای همه افراد مناسب است.  پس پزشک ابتدا شرایط بدنی هر فرد را مورد بررسی قرار می‌ دهد.  این عمل برای برخی افراد توصیه نمی شود.  کسانی که به بیماری های خاص مبتلا هستند باید از روش های دیگر برای درمان ریزش خود استفاده کنند .

در کلینیک زیبایی اردبیل از روش میکرو گرافت تحت درمان بهترین متخصصین  از کاشت مو  جهت  افزایش تراکم مو ها  استفاده می گردد .

 

کاشت مو به روش میکروگرافت برای خانم ها:

همانطور که می‌دانید ویژگی بدنی آقایان به گونه ای است که بیشتر دچار طاسی و کچل می شوند . این موضوع به دلیل تغییرات هورمونی مردانه اتفاق می افتد.  برخی افراد فکر می کنند که ریزش مو برای خانم ها شدید نیست و با مشکل کچلی مواجه نمی‌شوند.  اما علت برخی از ریزش موها مربوط به انجام روش‌ های درمانی متفاوت مانند شیمی درمانی،  افسردگی یا مصرف انواع دارو ها، جراحت ، سوختگی و …  می باشد.

کاشت مو به روش میکروگرافت برای خانم ها همانند آقایان مناسب است در برخی از کشور ها که مردم با کمبود متخصص و دستگاه های و تجهیزات پیشرفته محدودیتی ندارند و علاقه بیشتری به این نوع کاشت مو دارند.  معمولاً این عمل برای خانم‌ هایی که دچار کچلی های سطح اول و دوم هستند انجام می شود.

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

عوارض احتمالی کاشت مو به روش میکروگرافت:

به طور کلی کاشت مو به روش میکروگرافت جزء جدیدترین و بی خطرترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا می باشد.  انجام این روش مستلزم مهارت و تخصص بالای پزشک می باشد.  در این روش از دستگاه‌ های ظریف و پیشرفته استفاده می شود . بنابراین هیچ گونه عارضه خطرناکی از این فرایند زیبایی تاکنون گزارش نشده است.

کسانی که عمل پیوند مو را انجام داده اند مقداری با احساس گزگز شدن یا بی حسی در ناحیه برداشت و کاشت فولیکول ها مواجه می شوند.  این عارضه تا چند هفته با شما همراه است که به دلیل کاهش گردش خون در این ناحیه ایجاد خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که بر روی پوست سر شما عمل جراحی انجام گرفته و باید رگ ها و عروق در این ناحیه  دوباره ترمیم و بازسازی شوند تا فولیکول ها بتوانند مجدداً تقویت شوند. پس  این عوارض کاملا موقتی و  زود گذرند و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

 

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است؟

عوامل مختلفی بر هزینه‌ های کاشت‌ مو موثر خواهد بود.  که بر اساس وسعت ناحیه کاشت تعیین می شود.

به طور کلی هزینه کاشت مو در ایران نسبت به کشور های دیگر مناسب تر است زیرا در کشور ما تعداد متخصصان در این زمینه بیشتر است و می‌ توانند خدمات خود را با قیمت مناسب تری ارائه دهند.

به طور کلی هزینه ها در هر مرکز تخصصی کاشت مو به روش میکروگرافت متفاوت خواهد بود و به میزان تعداد گرافت های برداشته و کاشته شده،  وسایل و تجهیزات مورد استفاده،  مدت زمان انجام عمل،  تعداد جلسات و شرایط بدنی فرد بستگی دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌ها و تحقیقات روزانه در کلینیک زیبایی اردبیل  با این کلینیک تماس گرفته و توسط کارشناسان و مشاوران حرفه از هزینه‌ها و تخفیفات روزانه  اطلاعات کافی به دست آورید .

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش میکروگرافت:

قبل از اقدام به هر عملی در مورد مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید.

در جلسه مشاوره کاشت مو به روش میکروگرافت همه شرایط بدنی خود را برای پزشک توضیح دهید همچنین اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و دارو مصرف می‌ کنید پزشک را آگاه کنید.

دو هفته قبل از انجام عمل کاشت مو از مصرف دارو ها و غذاهایی که سبب رقیق شدن خون می شود خودداری کنید. زیرا روند بهبودی پس از عمل را کاهش می دهد .

از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید.

هنگام مراجعه به کلینیک برای انجام عمل از شامپو های الکل دار و نرم کننده ها استفاده نکنید.

صبح روز عمل صبحانه سبک بخورید و از مصرف نوشیدنی های کافئین دار خودداری کنید.

شب قبل از عمل مو های ناحیه برداشت مورا بتراشید تا دسترسی متخصصان به فولیکول های مو بهتر باشد.

اگر مو های روشن یا بلوند دارید از رنگ قهوه‌ ای  تیره یا سیاه استفاده کنید تا برداشت  فولیکول ها راحت تر انجام شود.

 

مراقبت های پس از کاشت مو به روش میکروگرافت:

تا دو روز پس از انجام عمل شما احساس خارش خواهید داشت از خاراندن ناحیه درمان خودداری کنید و لوسیون هایی که پزشک تجویز کرده را استفاده کنید.

ممکن است تا چند روز با ورم و کبودی در ناحیه پیشانی مواجه شوید این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در مدت زمان کوتاهی رفع خواهد شد.

سعی کنید تا مدتی از انجام فعالیت های ورزشی ، فشار آوردن به ناحیه سر و بدن خودداری کنید.  چون باعث  فشار آمدن به رگ ها و پاره شدن رگ ها و مویرگ ها خواهد شد و احتمال ایجاد خونریزی را ممکن می سازد. با ایجاد خونریزی ممکن است باکتری ها از طریق بریدگی ها به ناحیه درمان نفوذ کنند و با مشکلاتی از قبیل عفونت مواجه شوید.

ممکن است پس  از، از  بین رفتن اثرات بی حسی با مقداری احساس درد مواجه شوید که با مسکن های تجویز شده برطرف خواهد شد.

متخصصان برای پیشگیری از عفونت،  التهاب و درد دارو های مناسب تجویز می‌ کنند در صورت عدم خونریزی و درد مصرف دارو ها بر عهده خود شخص می باشد.

مراقبت ها و توصیه های پزشکان در دوره بهبودی را جدی بگیرید و همه مراقبت های ارائه شده را به دقت انجام دهید.

 

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی اردبیل در مورد انواع روش ها ازجمله کاشت مو به روش میکروگرافت و نتایج بی نظیر آن اطلاعات کافی حاصل کنید. در این کلینیک تخصصی متخصصان ما با ارائه  خدمات عالی سعی در کسب رضایت متقاضیان و زیبا جویان عزیز خواهد داشت. در این کلینیک از دستگاه ها و ابزار های مجهز و مدرن استفاده می شود و میزان عوارض به حداقل میزان خود خواهد رسید.

 

دوره نقاهت پس از کاشت مو به روش میکروگرافت:

کسانی که کاشت مو به روش میکروگرافت را انجام می‌ دهند پس  از بین رفتن بی حسی مقدار احساس درد خواهند داشت. اما این میزان این احساس  در همه افراد متفاوت است . که در صورت ایجاد این عارضه پزشک دارو های مناسبی برای شما تجویز خواهد کرد.

برخی از افراد نیز پس از کاشت مو احساس ناخوشایندی دارند و با عارضه هایی  مانند ورم و کبودی در ناحیه پیشانی مواجه می شوند. متخصصان استفاده از کمپرس سرد را برای کاهش درد ،  کبودی و تورم پیشنهاد می کنند. در صورت طولانی شدن این عوارض باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.  شایع ترین عارضه در کاشت مو به روش میکروگرافت کبودی پیشانی است که با استراحت در منزل بر طرف خواهد شد.

در دوره بهبودی از دست زدن به ناحیه کاشت و برداشت گرافت ها خودداری کنید و تا رسیدن به شرایط عادی از دوش گرفتن و رفتن به حمام بپرهیزید.  استفاده از شامپو روند بهبودی را کاهش می دهد. بنابراین باید از شامپو هایی که پزشک تجویز کرده است استفاده کنید.

برای کسب نتایج مطلوب و طبیعی باید جلسات درمانی را ادامه دهید و ممکن است این عمل چند هفته طول بکشد.

کسانی که از این روش زیبایی استفاده کرده اند از این روش رضایت کافی دارند و میزان رشد مو ها تقریباً برای همه افراد یکسان است.  البته برخی افراد با رشد کمتری همراه می باشند. معمولاً این افراد قبلا از روش‌ های دیگر کاشت مو استفاده کرده اند.

 

تعداد جلسات کاشت مو به روش میکروگرافت چقدر است ؟

قبل از  کاشت مو به روش میکروگرافت آزمایشات ،معاینات، نکات توصیه شده و تعداد جلسات برای همه افراد بر اساس وسعت کم پشتی و طاسی موی سر تعیین می گردد.

ممکن است تعداد جلسات انجام عمل چند هفته طول بکشد و در جلسات دو ساعته حضور پیدا کنید. شما می توانید جهت تمامی اطلاعات به کلینیک زیبایی اردبیل مراجعه کنید و توسط پزشک با تجربه و حرفه ای این کلینیک معاینه شوید و از تعداد جلسات و همچنین هزینه های این روش درمانی اطلاعات کافی به دست آورید .

برای انجام این درمان نوبت گرفته شود کلینیک زیبایی اردبیل یکی از کلینیک های معتبر استان اردبیل است که دارای متخصصین باتجربه و حرفه‌ای است.

 

نتیجه گیری

بدون شک زیبایی یکی از مهمترین نیازهای هر شخصی می تواند باشد و نقش مهمی در زندگی او و اعتماد به نفس دارد در این حال افراد زیادی هستند که با مشکلات فراوانی در ابن زمینه مواجه می‌شوند این مشکلات می‌تواند هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ احساسی افراد را دچار مشکل کند کاشت مو به روش میکروگرافت یکی از روش‌ها در علم پزشکی است که افراد می‌توانند برای رفع مشکلات خود از آن استفاده کنند و نتایج مطلوبی به دست آورند.

یکی از این روش های درمانی کاشت مو به روش میکروگرافت است که انجام آن بسیار آسان و سریع است همچنین مزایا و کاربردهای بسیاری برای افراد دارد در روش میکروگرافت از وسایل برداشت موی برقی استفاده می شود تا فولیکول های مو از سر برداشته شود و در مناطق کم پشت کاشته شود.

اگر به دنبال روشی هستید که رشد طبیعی موی شما را برگرداند و در عین حال بسیار سریع و آسان باشد این روش مناسب شما است کاشت کاشت مو به روش میکروگرافت برای درمان طاسی و کم مویی در مردان و زنان در نواحی موی سر، ابرو و ریش مورد استفاده قرار می گیرد، افراد علاقه مند به این روش درمانی می توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی دارد باید تحت نظر پزشک با تجربه و متخصصین کلینیک و انجام این درمان بپردازند و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرند.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

 

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

45910111390

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 14 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicardabil

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicardabil.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicardabil.ir/z4m9

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicardabil

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicardabil

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicardabil

فیسبوک: https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

ریزش بعد از کاشت مو
عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین
فرم دهی به بینی بدون جراحی
ماسک برای کلاژن سازی پوست
نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند
بهترین برند فیلر چانه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اردبیل
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinicardabil.ir