مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آشنا شوید

 

تقریباً همه ما انسانها تلاش می کنیم که صورت جذاب و جوان داشته باشید و هیچ گونه چین و چروک و ضایعاتی در صورت مان نبینیم و برای رسیدن به این هدف از روش های مختلفی استفاده کرده تا به این خواسته برسیم و چین و چروک های اطراف چشم ها و لب های مان را از بین ببریم.

یکی از روش‌های جدید و پر کاربرد برای مقابله با چروک های ریز صورت ما  یعنی اطراف چشم ها و لب ها و جوانسازی صورت که بر تیرگی و لک های پوست هم تاثیرگذار  است مزوژل می باشد پس با ما همراه باشید تا شما را از مزیت هاوکاربردهای این روش آشنا کنیم.

 

مزوژل چیست؟

مزوژل یکی از پرکاربرد ترین درمان های تاثیرگذار و چین و چروک و مشکلات پوست درصورت میباشد به خصوص در نواحی اطراف چشم‌ها .چون در این نواحی بیشتر چین و چروک دیده می‌شود در این روش درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی این  ناحیه استفاده میشود تا جوانی و شادابی را به پوست برگرداند

هیالورونیک اسید یکی از اصلی ترین ترکیبات طبیعی در پوست می باشد که در ساخت کلاژن و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست نقش بسزایی دارد .هیالورونیک اسید می‌تواند سلولهای تولید کننده کلاژن را تحریک کند و فرآیند خون رسانی به بافت های پوست را  بهبود بخشد و بافت های آسیب دیده را از بین ببرد

از ترکیبات مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی ویتامین‌ها ، امینو اسید ها ، آنزیم ها و آنتی اکسیدان های مختلف استفاده شده است که همه آنها خاصیت ترمیم کنندگی برای پوست دارند و می توانند انواع آسیب های پوستی را ترمیم کنند

این ترکیبات گفته شده همچنین می‌توانند رطوبت پوست را بیشتر کرده و از بروز چین و چروک و نشانه های پیری و همچنین ایجاد لک های پوستی برای مدت طولانی جلوگیری کنند.

 

مزوژل برای درمان چه آسیب هایی به کار می رود؟

از اصلی ترین کاربردهای مزو ژل برای از بین بردن چین و چروک های صورت به خصوص نواحی اطراف چشم ها و لب ها می باشد این روش را می‌توان برای از بین بردن خطوط لبخند و اخم نیز استفاده کرد و چهره ای جوان و شاداب به متقاضیان هدیه کرد با استفاده از مزو ژل امکان اصلاح فرم نامتقارن صورت و بخش‌های از چانه یا گونه ها می باشد و همچنین ناهنجاری های ظاهری را تا حدود زیادی با این روش میتوان بر طرف کرد، به همین منظور برای انجام مزوژل ما به شما عزیزان کلینیک زیبایی اردبیل را معرفی می کنیم.

اگر به هر دلیلی پوست صورت شما دچار افتادگی شده یا شل شده است بهتر است مزوژل را برای درمان آن انتخاب کنید همچنین برای افرادی که چهره ای لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به بخش‌های مختلف صورت‌شان بدهند هم بسیار کاربرد ی خواهد بود. علاوه بر این ها می توانید از مزو ژل برای رفع سیاهی و تیرگی دور چشم و گودی زیر آن و شفاف ترکردن پوست نیز استفاده کرد.

اگر دارای پوستی خشک هستید و به دنبال روشی مطمئن برای آبرسانی به پوست تان و ترمیم آسیب های ناشی از این موضوع هستید روش مزوژل انتخاب مناسبی برای این منظور خواهد بود. این روش درمانی با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت های آسیب دیده پوست باعث جوان سازی صورت شما می شود .

همچنین جای جوش آکنه و لک های پوستی را نیز از بین برده و پوستی یکدست و شفاف را به شما هدیه می دهد این روش برای از بین بردن غبغب بزرگ نیز بسیار کاربردی می باشد. روش درمانی مزوژل را می‌توان برای از بین بردن خطوط روی گردن ،غبغب ،خطوط پشت دست، فرورفتگی های شدید و رگهای بیرون زده بر روی دست ها ،ترک ها و سلولیت های پوستی ، لکه های سیاه و قهوه ای روی پوست  استفاده کرد.

همچنین این روش میتواند ریزش خفیف موها را به طرز معجزه آسایی درمان کند. به منظور رفع مشکلات پوستی در ناحیه دکلته و سینه و همچنین از بین بردن قوز بینی نیز می توان از این روش استفاده کرد.

مزوژل
کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل – مزوژل

چه کسانی میتوانند از مزو ژل استفاده کنند؟

برای استفاده از این روش درمانی یعنی درمان مزوژل محدودیتی در سن و همچنین جنسیت افراد وجود ندارد و تقریبا همه افرادی که یکی از مشکلات فوق را دارند می توانند به سراغ این راهکار بروند در واقع مزوژل را می‌توان یک روش غیرتهاجمی برای از بین بردن نقص های ظاهری و جزئی در پوست و صورت افراد و دیگر نواحی بدن دانست که باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین زیباتر شدن و جوان تر شدن ظاهر شخص شود

تزریق مزوژل برای افرادی که در گروه های زیر قرار می‌گیرند ممنوع است و تنها با تشخیص پزشک متخصص امکان انجام آن وجود دارد افراد مبتلا به بیماریهای زمینه‌ای مانند

دیابت و سرطان

افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس

خانم های باردار و شیرده

افرادی که شلی و افتادگی خیلی شدیدی در پوست خود دارند( این دسته از متقاضیان باید درمان های دیگری مانند تزریق ژل و لیفت صورت را در کنار مزوژل انجام دهند)

افرادی که به بیماری های خاص و مبتلا هستند

افراد مبتلا به اختلالات کلیوی و بیماری‌های قلبی

و سنگ صفراوی.

 

شاید این مطلب برای شما هم جذاب باشد:

کلینیک زیبایی اردبیل - دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

 دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

کلینیک زیبایی اردبیل - ۷ کمبود رایج ویتامین‌ها و مواد معدنی و نشانه های مهم هر کدام

۷ کمبود رایج ویتامین‌ها و مواد معدنی و نشانه های مهم هر کدام

کلینیک زیبایی اردبیل - هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه، مزایا و مراحل کاشت مو به روش میکروگرافت

 

نحوه انجام مزوژل چگونه است؟

به خاطر داشته باشید که انجام مزوژل تنها به روز عمل محدود نمی‌شود و مراقبت های قبل و بعد از آن تاثیر زیادی در نتیجه عمل خواهد داشت به همین دلیل بهتر است نحوه انجام این عمل را به سه بخش قبل حین و بعد از مزوژل تقسیم کنیم تا شما بدانید که در هر مرحله انجام چه کارهایی لازم و انجام چه کارهایی ممنوع می باشد

قبل از مزوژل

مهمترین کاری که قبل از مزو ژل باید انجام دهید پیدا کردن یک مرکز معتبر است ما در کلینیک زیبایی اردبیل پزشکان متخصص و متبحر ی داریم که به تکنیک‌های روز دنیا مسلط بوده و همچنین می توانند بهترین نتایج را به شما هدیه دهند در این کلینیک از بهترین مواد برای انجام مزوژل استفاده شده که ماندگاری طولانی دارند و خیال شما را از بابت عوارض آن کاملاً راحت خواهد بود.

بعد از مراجعه به کلینیک زیبایی اردبیل پزشک شما را کامل معاینه کرده تا مطمئن شود که مزوژل بهترین روش برای شماست در نهایت بعد از مشخص شدن تاریخ عمل باید موارد زیر را رعایت کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید

۱ هفته قبل از تزریق مزوژل مصرف دخانیات و الکل را متوقف کنید

مصرف داروهای ضد التهاب و رقیق کننده خون را از دو هفته قبل از عمل تزریق متوقف کنید( اگر نمی توانید این کار را انجام دهید و باید به صورت مداوم این داروها را مصرف کنید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید)

در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید و داروی خاصی مصرف می‌کنید به پزشک اطلاع دهید

در جلسه مشاوره قبل از تزریق همه سوالات خود را از پزشک بپرسید تا بدون استرس و نگرانی برای انجام این کار اقدام کنید.

حین مزوژل

در روز انجام زوژل نباید چهره خود را آرایش کنید و بهتر است شب قبل به حمام رفته باشید تا پوست از هرگونه آلودگی کاملاً پاک باشد این عمل دردی قابل تحمل دارد اما پزشک برای افرادی که تحمل پایین تری دارند از داروهای بی حسی موضعی استفاده می کند بعد از بی حس کردن ناحیه، دوز مناسبی از مزوژل  به ناحیه تزریق میشود و متقاضی بدون نیاز به استراحت می تواند به منزل یا محل کار خود برگردد.

عمل مزوژل در یک جلسه تمام نمی شود و بسته به شدت آسیب دیدگی و ویژگی های پوست متقاضیان ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشد به طور کلی در بیشتر افراد سه تا چهار جلسه تزریق و با فاصله حدوداً یک ماه کافی است و نتیجه مطلوبی به دست می آورند.

 مزوژل
کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل – مزوژل

بعد از مزوژل

  • مراقبت های بعد از تزریق مزوژل بسیار اهمیت دارد و تأثیر زیادی در نتیجه و ماندگاری آن می‌گذارد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم که همه دستورات پزشک را مو به مو اجرا کنید و نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید
  • غذاهای شور و چرب را برای یک هفته فراموش کنید
  • تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق در معرض نور مستقیم خورشید و گرمایی شدید آن قرار نگیرید ، حتماً در زمان خروج از خانه از کرم ضد آفتاب و همچنین کلاه استفاده کنید
  • ناحیه تزریق را ماساژ یا فشار ندهید
  • اگر در ناحیه تزریق تورم دارید از کمپرس سرد استفاده کنید
  • ۲۴ ساعت بعد از تزریق ورزش نکنید
  • اگر احساس درد داشتید برای مصرف مسکن با پزشک خود مشورت کنید و خودسرانه کاری انجام ندهید.
  • رعایت همه نکات گفته شده در قسمت فوق باعث می‌شود که عوارض تزریق مزوژل زود برطرف شود و نتایج آن ماندگار ی بیشتری داشته باشد.

البته جای هیچ گونه نگرانی نیست چراکه این عمل کم تهاجمی است و از عوارض بسیار کمی برخوردار می باشد از عوارض جانبی آن می توان می‌توان گفت که بعد از تزریق ممکن است کمی تورم قرمزی و کبودی وجود داشته باشد که ظرف ۴۸ ساعت برطرف خواهد شد.

 

بهترین برند مزوژل کدام است؟

همانند ژل های تزریقی ، مزوژل نیز دارای برند های مختلفی هستند که اثرگذاری و ماندگاری هر یک با دیگری فرق دارد در حال حاضر جالپرو(jalupro) بهترین تولید کننده مواد تزریقی مزوژل است که در سرتاسر جهان استفاده می‌شود و موفق به دریافت تاییدیCE نیز شده است ترکیبات محصول این برند با بافت طبیعی پوست سازگاری کامل دارند و با تحریک بافت های سازنده کلاژن به ترمیم آسیب ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند میزان ماندگاری در افراد مختلف ۶ تا۹ماه است و عوارض بسیار کمی دارد.

در کلینیک زیبایی اردبیل علاوه بر محصولات برند جالپرواز مزوژل فرانسوی رویتاکر(Revitacare) هم استفاده می‌شود که بر روی پوست ایرانی‌ها بسیار موثر بوده و می تواند چین و چروک های عمیق را به طور موثری بر طرف کند ماندگاری مزوژل رویتاکر نیز حدود ۶ ماه است و تأثیر زیادی در جوان سازی و افزایش شادابی و طراوت صورت دارد از دیگر برندهای مطرح تولید کننده متروژل که در کشور ما نیز استفاده می‌شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مزوژل پروایج
  • مزوژل سیتوکر۷۱۵
  • مزوژل پروستیلین نچرال بی
  • مزوژل سیتوکر۵۳۲
  • مزوژل جالپروصورتی
  • مزوژل جالپرو آبی.

 

نتایج و ماندگاری مزوژل چگونه است؟

نتایج مزوژل بلافاصله بعد از تزریق قابل تشخیص هستند و می‌توان پرشدن‌صورت و جوان تر شدن آن را به وضوح دید البته برای دیدن نتیجه نهایی باید بیست و چهار ساعت منتظر ماند این نتایج ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت کاملا از بین می روند پس اگر به هر دلیلی از نتیجه مزوژل ناراضی بودید نیازی نیست آن را تا آخر عمر تحمل کنید مقدار ماندگاری این  عمل با تمدید تزریق و افزایش دفعات آن بیشتر می‌شود .

شما برای مدت طولانی تری می توانید از چهره جوان و زیبای خود لذت ببرید اثرات  و نتایج مزوژل درکلینک زیبایی اردبیل ماندگاری بالای دارد زیرا تحت نظر پزشک متخصص این کلینیک انجام میشود .

 مزوژل
کلینیک پوست مو و زیبایی زیبایی اردبیل – مزوژل

مزایای تزریق مزوژل

  • رفع چین و چروک های ریز و عمیق چهره و بدن
  • جوانسازی پوست در افراد با سنین مختلف
  • رفع تیرگی و گودی اطراف چشم
  • رفع پف و ورم پلک ها
  • افزایش رطوبت پوست
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از شلی آن
  • روشن تر و شفاف تر کردن پوست
  • ترمیم بافت های آسیب دیده
  • تامین مواد مغذی مورد نیاز سلولهای پوست

پس شما هم اگر علاقه به رفع چین و چروک و جوان سازی پوست دارید ما به شما کلینیک زیبایی اردبیل را به عنوان یک کلینیک معتبر معرفی می کنیم، در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص صورت می گیرد شما میتوانید از انواع خدمات بهره مند شوید و بار دیگر زیبایی و جوانی را به چهره خود بازگردانید.

 

هزینه مزوژل چقدر است؟

یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین هزینه تزریق مقدار ماده تزریقی است، واقع با توجه به اینکه ژل مخصوص این عمل در داخل کشور تولید نمی‌شود و وارداتی است قیمت آن تغییر زیادی دارد و به همین دلیل تاثیر آن در قیمت نهایی عمل بیشتر از دیگر عوامل خواهد بود.

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت نوع و شدت آسیب پوستی است اینکه شما قصد دارید برای رفع آسیب به کدام قسمت از بدن از مزوژل استفاده کنید در تعیین هزینه‌های آن تاثیر گذار خواهد شد علاوه بر این محل کلینیک و میزان دستمزد پزشک ویژگی های فردی متقاضی نیز میتواتند بر هزینه مزوژل  تاثیر بگذارند.

ما برای یک تزریق مطمئن ارزان و به صرفه با ماندگاری طولانی کلینیک زیبایی اردبیل را به شما معرفی کرده چرا که دارای متخصصین زبردست و ماهر بوده و تزریق های موفق فراوان داشته اند.

 

آیا افراد سالمند و میانسال نیز می‌توانند از درمان مزوژل استفاده کنند؟

تزریق مزوژل از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارد همه افراد در هر سن و سالی که باشند می توانند این تزریق را انجام دهند این روش تاثیر خوبی بر روی چین و چروک های عمیق و افتادگی های خفیف می گذارد و به همین دلیل برای افراد میانسال و سالمند نیز مناسب است البته اگر این افراد پوست های خیلی شل و نرمی داشته باشند بهتر است به سراغ روش‌های دیگری همانند تزریق ژل یا لیفتینگ بروند.

 

تفاوت مزوتراپی و مزوژل چیست؟

مزوژل را می‌توان نوعی مزوتراپی و پرکنندگی پوست دانست، در واقع در مزوتراپی تنها رطوبت پوست بر می گردد و به اصطلاح هیدراته می شود این موضوع به این دلیل است که غلظت هیالورونیک اسید در ماده تزریقی مزوژل تقریباً پنج برابر مزوتراپی یعنی حدود ۱۵ درصد است. این غلظت بالا بر روی سلول های تولید کننده کلاژن اثر می گذارند و با تحریک آنها باعث جوان سازی و افزایش شفافیت و روشن شدن پوست خواهد شد.

آیا مزو ژل همان تزریق ژل است؟

شباهت های این دو روش بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری مزوژل را با تزریق ژل اشتباه می‌گیرند. اگر که هر دوی این روش ها دارای خاصیت پرکنندگی پوست هستند اما میزان اثرگذاری و مواد تشکیل دهنده آنها کاملا متفاوت است. معمولاً تزریق ژل برای افرادی که پوست های نرم با افتادگی شدید دارند انتخاب بهتری می باشد.

چقدر طول میکشد تا نتایج مزوژل ظاهر شوند؟

نتیجه تزریق مزوژل بلافاصله بعد از عمل کاملاً مشخص شده و بعد از گذشت ۴۸ ساعت تثبیت می شود.

ماندگاری مزوژل چقدر است؟

پاسخ این سوال بستگی به ویژگی‌های پوست فرد متقاضی نوع آسیب و برند مزاجه مورد استفاده دارد ماجرا می توانید با گرفتن رژیم غذایی مناسب و داشتن سبک زندگی مناسبی در ماندگاری این درمان بگذارید و بعد از پایان درمان نیز می توانید دوباره به تمدید این روش درمانی بپردازید تا همیشه پوستی جوان و شاداب داشته باشید .

مزوژل روش درمانی آسانی است که  در بیشتر افراد این تزریق به این ۶ تا ۹ ماه ماندگاری خواهد دارد توجه داشته باشید که مزوژل برای جوانی و زیبایی پوست به کار می‌رود برای اینکه ماندگاری بالاتری داشته باشد و شما به نتایج عالی بنویسید و هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای شما در پی نداشته باشد حتماً باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک با تجربه و حرفه ای کار را انجام دهید.

ما به شما کلینیک زیبایی اردبیل پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد شما میتوانید با مراجعه به این کلینیک از این خدمات بهره مند شوید و به زیبایی خود بیفزاید.

کلینیک زیبایی اردبیل - مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آشنا شوید

دوره نقاهت مزوژل

همانطور که گفتیم مزوژل یک روش درمانی آسان و ایمنی است که تمام افراد با هر شرایط سنی می توانند برای جوانی و زیبایی پوست خود استفاده کنند این روش درمانی به رفع چین و چروک پوست بسیار کمک می‌کند دوره نقاهت کوتاهی دارد یعنی فرد بعد از پایان جلسه درمانی می‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد و فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کند و به آن عمل کند تا عوارضی برای او در پی نداشته باشد .

بهترین نتیجه را در پی داشته باشد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از زیبایی و جوانی پوست خود لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز صورت می‌گیرد.

 

تعداد جلسات مزوژل

مزوژل درمانی مناسب برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست در افرادی که دچار این مشکل شده‌اند مزوژل در یک جلسه حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام می‌گیرد و میزان استفاده از این ماده برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به نوع مشکلات پوستی آن دارد ماندگاری بین ۶ تا ۸ ماه را در بر دارد و بعد از پایان دوره فرد می‌تواند دوباره به تمدید مزوژل بپردازد.

توجه داشته باشید که مزوژل برای رفع مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد پس حتماً باید تحت نظر پزشک متخصص باتجربه و در کلینیک معتبر صورت گیرد تا از عوارض احتمالی این روش درمانی کاسته شود و نیاز به ترمیم و یا از بین بردنی ماده به خاطر عوارضی که ممکن است در حین درمان صورت گیرد نباشد شما می توانید این روش درمانی را با خیالی آسوده در کلینیک زیبایی اردبیل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

نتیجه

مزوژل روش درمانی آسان و ایمنی است که تمام افراد می‌توانند از آن استفاده کنندبرای تزریق مزوژل محدودیت سنی وجود ندارد و برای چین و چروک های صورت و دور چشمها و حتی حدود گردن و کبودی روی دستها مورداستفاده قرار می گیرند این روش درمانی به آسانی و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام می شود بدون درد و خونریزی است و دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بعد از پایان جلسه درمانی می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد.

همچنین این روش در برطرف کردن جای جوش تیرگی پوست  کاربرد دارد ماندگاری این تزریق از ۶ تا ۹ ماه می باشد که این ماندگاری بسته به نوع مواد استفاده شده در تزریق مزوژل و همچنین مراقبت های بعد از عمل و همچنین بدن افراد و شرایط زندگی آنها دارد کلینیک زیبایی اردبیل با پزشک متخصص و مواد مناسب و به صرفه برای این تزریق آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان عزیز می باشند.

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک زیبایی اردبیل معاینه و مشاوره توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از زیبایی و جوانی چهره خود لذت ببرید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک زیبایی اردبیل - مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آشنا شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

45910111390

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 14 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicardabil

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اردبیل توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicardabil.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicardabil.ir/hh3y

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicardabil

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicardabil

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicardabil

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

ریزش بعد از کاشت مو
عمل زیبایی واژن حین زایمان سزارین
فرم دهی به بینی بدون جراحی
ماسک برای کلاژن سازی پوست
نظر کسانی که عمل لیپوماتیک انجام داده اند
بهترین برند فیلر چانه

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران اردبیل
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinicardabil.ir